Alla inlägg den 1 januari 2012

Av backsidefarms - 1 januari 2012 18:19

Har haft en helt fantastiskt trevlig nyårshelg med familjen och i nya & gamla vänners lag. Till min stora glädje blev jag inbjuden på spanieljakt både på nyårsafton och nyårsdagen så denna helg har varit väldigt tillfredställande både för mig och hundarna. Härligt umgänge, mina nära och kära både två och fyrbenta, jakt, god mat, dryck och fantastiska desserter, vad mer kan man önska? Livet är härligt!


På Nyårsafton var vi hos Birgitta & Sören som bjöd oss alla på en trevlig jaktstund och mycket god lunch   

Släppte Ebba i parsläpp för första gången med "nya" hundar, en rolig och givande erfarenhet! Lite nyfiken var hon allt på vad de var för några....


           


  


Nyårsdagen tog oss till Håkan och Karin. Det blev god natt och god morgon då vi firat in de nya året hos dem. 

I dag hade jag med både Ebba och Diva, de jobbade på bra och sökte igenom ett stort område som stundtals var svårframkomligt. Vädret var väl ingen höjdare: regn och rusk... men roligt hade vi och rejält med frisk luft och motion fick vi!


Nu hägrar soffan och mys med alla hundarna. Ha det gott!

 //Allan



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards