Alla inlägg den 16 september 2013

Av backsidefarms - 16 september 2013 11:35

Då var det höst igen, tänk vad ett år går fort... Jaktsäsongen är i gång och det är det bästa med årstiden! Tror att hundarna håller med mig, för det blir tokglada när jag tar på mig jaktkläderna och då SKA de med talar de om med allt de kan hitta på.


Diva är som ni kanske redan vet vår eftersökshund, en mycket duktig spårhund som har ett behagligt tempo. Hon har fått gå ett antal eftersök på rådjur då de bl a gått undan för jägarna.


 


Det har inte blivit så mycket jaktträning som jag hoppats på denna sommar, men lite har vi hunnit med. Har tagit med Dinky på harjakt, hon stötte upp sin första och jag är nöjd med hennes insats.


Här har det fötts en valpkull som ser väldigt fin ut, har under många år velat använda Sammy. Nu äntligen blev det av, tror mycket på denna kombinationen! Valparna äter och frodas, de har redan börjat gå runt på sina ben. Så nu ser vi fram emot att se hur de fortsätter utvecklas   


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards